Megrendelés folyamata
Megrendelőink a rendeléseiket telefonon (nyitvatartási időn belül: hétköznap 8-19 óra között, hétvégén 9-19 óra között), illetve online (non-stop) tehetik meg. Telefonközpontunk esetleges túlterheltsége miatt nem minden hívást tudunk fogadni, ebben az esetben kérjük, próbáljon minket később újra hívni. Nem fogadott hívások visszahívását nem tudjuk garantálni! Az online leadott rendelések esetén a TisztítóExpressz minden esetben (nyitvatartási időben) visszahívja Megrendelőit időpont egyeztetés céljából, és csak ezután kerül a rendelés aktiválásra. A TisztítóExpressz garantálja, hogy minimum kétszer próbálja az online rendelést leadott megrendelőket telefonon elérni. Azon Megrendelőket, akiket online rendelésük leadását követően 24 órán belül nem tudunk telefonon elérni, rendelésüket töröljük, melynek következményeiért a TisztítóExpressz semmilyen felelőséget nem vállal. Rendelésfelvételnél a szállítási időpontokra Megrendelőinktől minimum 1 órás időintervallum megadását (például: mai nap 13 -14 óra között) tudjuk elfogadni.
Ha segítségre van szüksége a regisztrációval kapcsolatosan, vagy kérdése, észrevétele van a weboldallal, vagy a tisztítással kapcsolatosan, akkor hívjon minket telefonszámunkon, ahol kollégáink készséggel állnak rendelkezésére.
Webshop információkMegrendelés folyamataVállalási feltételekAdatkezelési feltételekÁltalános Szerződési Feltételek